«Ти це зможеш»: Еліна Світоліна та інші зірки спорту взяли участь у надихаючій антистрес-кампанії

Еліна Світоліна
Спортсмени-початківці можуть відчувати такий самий тиск, як і спортсмени вищого рівня, але вони менш підготовлені, щоб впоратися з ним. Тому всесвітньо відомий бренд adidas прагне подолати моменти сильного стресу і негативний вплив тиску в спорті.

Українські спортсмени, а саме тенісистка Еліна Світоліна, плавець Олександр Желтяков та фехтувальниця на візках Наталія Морквич беруть участь у новій кампанії, надихаючи наступне покоління спортсменів на подолання тиску. Новий мотивуючий слоган adidas — You Got This (“Ти це зможеш”) — покликаний допомогти звичайним спортсменам впоратися з тиском і розкрити свій спортивний потенціал.

Наталія Морквич

У лютому adidas оголосив про свій намір допомогти зменшити негативний тиск у спорті, співпрацюючи з професійними спортсменами та спортсменами-початківцями. З'ясовуючи, як стрес суттєво впливає на ставлення наступного покоління до спорту, задоволення та загальну поведінку, adidas використовує нейронауку, щоб дослідити, як найкращі у світі спортсмени справляються з тиском. Завдяки цьому унікальному дослідженню спортсменів, на чолі з позитивним гаслом – You Got This («Ти це зможеш») – бренд прагне допомогти звичайним спортсменам позбавитись тиску і реалізувати свої можливості у спорті.

Провівши передові дослідження, компанія виявила ступінь тиску, який відчувають спортсмени на всіх рівнях спорту. Основним висновком цього дослідження стало те, що спортсмени-початківці та їхні видатні колеги відчувають однаково сильний тиск у відповідальні моменти, але професійні спортсмени були на 40% ефективнішими в управлінні тиском. Щоб допомогти подолати цей розрив, adidas співпрацює з провідними нейробіологами з neuro11, щоб з'ясувати, як і чому негативний тиск заважає грі, а також надати рекомендації щодо того, як спортсмени всіх рівнів можуть допомогти позбутися цього відчуття.

Олександр Желтяков

Об'єднавши спортсменів у футболі, легкій атлетиці та тенісі, adidas випускає широкий спектр їх історій, думок експертів та керівних матеріалів, заснованих на нейронауках – все це покликане допомогти спортсменам будь-якого рівня подолати тиск у спорті.

Кампанія розпочинається з фільму за участі Патріка Махомеса, Трініті Родман, Ліонеля Мессі, Лінди Кайседо, Джуда Беллінгема, Ентоні Едвардса, Рохіта Шарми та новозеландської регбійної команди All Blacks. На тлі легендарного гімну Under Pressure від Queen у виконанні разом з Девідом Боуї, фільм висвітлює повсякденне життя спортсменів, які відчувають тягар очікувань і зменшують його вплив радісним вигуком You Got This.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by adidas (@adidas)

Українські спортсмени, а саме тенісистка Еліна Світоліна, плавець Олександр Желтяков та фехтувальниця на візках Наталія Морквич взяли участь у кампанії бренду, надихаючи наступне покоління спортсменів на подолання труднощів у спорті.

Еліна Світоліна

Читайте також
Без цензури: Крістен Стюарт знялась у провокативній фотосесії для Rolling Stone
Без цензури: Крістен Стюарт знялась у провокативній фотосесії для Rolling Stone
Одеса, Львів, Київ: візуалізація любові до рідних міст у love-колекції W8LESS
Одеса, Львів, Київ: візуалізація любові до рідних міст у love-колекції W8LESS

МастерШеф
Попередній матеріал
«МастерШеф»-13: біографія двадцятки учасників нового сезону
Лілія Ребрик
Наступний матеріал
«Повернуся струнка і щасливіша ще на одну дитину»: Лілія Ребрик провела останній ефір перед пологами
Новини партнерів